I´m back!!!!

HEJ! Det var ett jäkla bra tag sen, jag har haft fullt upp. Har inte riktigt haft ork eller tid att skriva. Det har varit en vecka fylld med skojjsigheter. Hur mår ni? Jag mår toppen, dock är jag lite trött men de får man leva med. ;)
Hmm, vart ska jag börja? Ruben har börjat skritta och är j ä t t e pigg.. men söt. piper lite här o var. Han har blivit så galet fin i kroppen, - muskelberget, konstigt nog nu när han vilat. Jättekul. Han trivs så bra. Nu ska han skrittas 4 veckor och sen börja sättas igång igen, det har gått så fort! Känns nästan som att han blev opererad förra veckan typ... 

Jag trivs som fisken i vattnet, att jobba på denna underbara gård med underbara människor kan det inte bli annat än bra och kul! Alla hästar går bra, Van Morrison var helt fantastisk idag, haha nu ska jag lära mig 5års programmet säger chefen! Det är så kul när man utvecklar och utvecklas!  Igår hade vi tävlingar, jag slapp sitta i sek, jag är Seketariat ansvarig men jag tog speaker rollen igår haha. Sen efter allt var slut tog vi några glas vin o några gammeldansk((fyfaaan)). Efter det åkte jag, Mads, Anna, Matilda, Rebecka och  Annas pappa till Vina del Mar och käkade pizza. Sen fortsatte vi när vi kom hem med vinandet. 

I förrgår blev det en massa ridande som vanligt. Jag red först Jazz Wine (Zessan), Placido, Hit Master, Van Morrison, Missoni, Midrock och Finkel. Var lite trött efter det. hehe. Efter det gick vi på en clinic för Andrew McLean på Kulla Vreta gård, riktigt intressant! Det var först en föreläsning och sen visade han det praktiskt.
Nä, tänker inte berätta om varje dag, haha känns kanske lite väl... Det har varit mycket ridning och annat skoj denna vecka.
Vi hörs! Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0