Hello!

Lång dag, minst sagt. Vi blev klara vid 20.45 då vi haft kunder här. Jag och Rebecka har varit själva hela dagen pga en sjukling och ledighet så det har varit lite tufft men herregud vi grejjade det galant! 

Vi körde på som vanligt med stalltjänst, fodring, mockning och utsläpp. Efter det började vi med hästarna. Red först Boogie Night, sen longerade jag Jazz Wine som var jättefin verkligen. Tog en lång promenad efter och betade lite. Sen red jag Doc Holiday, han var väldigt fin idag. Efter det longerade jag Clever Hill Q. Morris fick vila idag. 
Vi ryktade ALLA hästar och städade en hel del, vattnade utebanor+i ridhuset harvat, osv osv...... haha. 

måste verkligen sova nu är dötrött! 


Ute på promenad, är hon inte fantastisk? Fina Zessan!

Mer bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: birgitta keskiaho

Gud vad du är duktig !!

roligt att du bloggar igen

kul att läsa om alla fina hästar

Hälsningar från Adelsö

2011-05-22 @ 22:39:29
Postat av: birgitta keskiaho

Gud vad du är duktig !!

roligt att du bloggar igen

kul att läsa om alla fina hästar

Hälsningar från Adelsö

2011-05-22 @ 22:40:49
Postat av: Jenny Johansson

Hej mormor!!!

Kul att du läser min blogg, hoppas ni mår bra och att vi ses snart! Kramar!!!

2011-05-23 @ 22:09:31
URL: http://jennyjohanssondressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0