Hej!

Kom precis till Stockholm, är ledig nu på eftermiddagen så blev det en snabbvisit hit.
Idag började dagen med stalltjänst som vanligt, fodring, mockning och utsläpp (sen frulle!). Efter det åkte jag direkt ut till Forsby och fixade där och red lite, skrittade bland annat på Ruben och Fuga. Sen tog jag med Porsche Life till Segersta för att hans trevliga ägare skulle komma och hämta honom, han ska hem för lite vila. Efter det red jag Zessan. Hon var fantastisk idag! Hon blev jättefin och gjorde ett riktigt bra jobb. Jobbar mycket övergångar på henne, samla, öka, samla. Halt,trav,halt,trav,skritt. Mycket övergångar. Jobbar mycket med skänkelvikningar som börjar bli super. Sen Jobbar jag mycket med fattningar från skritt men även från trav såklart. Idag ville Mads att jag skulle ta tillbaka traven ganska mycket och samtidigt driva för att få upp henne i hals och nacke samtidigt som hon skulle driva och trycka på framåt. Hon svarade riktigt bra på mina hjälper. Älsklings Zessan! Sen var min dag slut vid 12 så det var inte en fullspäckad dag idag inte. Sen for jag vidare till Estocolmo.
Jag ska åka upp en sväng till brs med mamma och bara hälsa på lite stallvänner. Sen ska jag bara äta middag med min familj och ta det lugnt, sen måste jag tillbaka till SEQ redan ikväll då jag jobbar imorgon!
Åh, pratade med min lilla Beus idag (Beatrice Stevelind) som går unghästutbildningen i Flyinge, har inte träffat henne på länge. Saknar henne så! Nähä. Nu ska jag göra nå vettigt. Hejpa!

Kommentarer
Postat av: beus

weeeeiii :) <3<3

2011-05-18 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0