Hej!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Men lång! haha.  Anledningen till att jag inte skrev igårkväll var för att vi hade filmkväll så det blev lite sent. 

Dagen började med stalltjänst som vanligt sen frulle. Sen åkte jag direkt ut till andra gården i Forsby och fixade alla hästar, mockade och fixade stallet, sen red jag först Don, ny häst efter Dionysos-Rohdiamant, kolsvart med vit bläs, bländande vacker! Han var jätteduktig. Sen red jag Sometime som jag gjorde mycket tempoväxlingar på samtidigt som han var låg och rund. Han var duktig. Sen skrittade jag Don Rubicon och sist Fuga. Sen när jag var klar på gården åkte jag tillbaka till SEQ. 

Sen när jag kom hit igen red jag Hit Master, coola "hitski". Sen red jag fantastiska Jimmy Choo. Sen efter det tränade jag Jazz Wine för Vincente Rotger. Hon var helt fantastisk fin! Han sa att det var stooooor skillnad sen sist jag red så det var väldigtväldigt kul. "Veryvery good job, Jenny!" Wiiie!!! Hon är så fin lilla prinsessan! Sen red jag Van Morrison för Vincente också, han var lite tramsig i början sen blev han riktigt fin. Han ville att jag skulle ha mer energi i galoppen och få upp nacken mer på honom. I slutet av passet var Morris så trött stackarn, han kommer nog ha lite träningsvärk imorgon! Stina kom på besök och kollade när jag red både Zessan och Morris, det var så trevligt så! 
Hmm, det var nog alla hästar för idag. 

Nu ikväll har jag och Rebecka bara tagit en kvällsmacka och suttit o snackat en massa som vanligt. Gull Becca! Nu ligger jag redan i sängen så jag ska äntligen få sova! Det är en dag imorgon också. Ska träna för Vincenten med Zessan imorgon me. 

KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0