hej!

Det har varit en KANONDAG! Zessans första tävling, vi red ihop 63,87 %, 5 placering. Hon var så fin verkligen, vi hade dock missar, lite strul men vi kom över det och bara körde vidare. Hon är bara fantastisk min lilla prinsessa! Aivares, vaktmästare, har tagit lite bilder som jag kommer lägga upp så småningom! 

Annars så har vi bara fixat inför tävlingen idag. Red ut Morris idag och klättrade. Han fick trava på lite bara rakt fram, han tyckte det var supermys. 

Måste sova närsom, har sprängande huvudvärk verkligen :( Jag får höra av mig imorgon! 

Kram J'

Skruttan! Innan badning.

Efter badet, lite skeptisk....

De va allt från mig för idag! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna, Elmer, Bullen, Frans & Pizza!

Grattis! Va duktiga ni är!! :D

2011-05-21 @ 05:53:12
URL: http://www.teamfors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0