!

Hej!! Har inte skrivit på 2 dagar nu men det är för att jag varit ledig. Har varit på hemligt uppdrag på Strömsholm under ledigheten. Har haft det jättebra! 

När jag kom hem till gården så gick jag direkt till Jazz Wine i hagen och stod och gosade en lång stund, det tyckte hon var väldigt mysigt. Sen har jag bara legat på solstolen och degat. Sen nu ikväll har Anna lagt i slingor (utväxten), och det blev som vanligt inte riktigt som man tänkt sig- hello orangehead... fuck. aja. Ska till frissan den 19/6 igen så jag får stå ut och tvätta mkt med silverschampoo. Jag kanske överdriver menmen. 

Nu ska jag göra lite vettigt sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det jobb som vanligt :) Hoppas ni alla mår bra! 
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0