Dagen innan flytt

Hej! Idag har det varit en händelserik dag. Har varit inne i stan och fixat både de ena o andra. Var bland annat på Hästbiten och inhandlade de sista till Ruben, han är lite bortskämd min häst... Han fick ett vintertäcke med halvhals, ett par bruna skydd med ludd inuti och sen köpte ja ett par pikeur strumpor till mig. Var en sväng på H&M också o fixade lite smått o gott,  köpte även en jättemysig poncho som jag kan gosa i om kvällarna!

Nu kom jag nyligen hem och håller på o packar för fullt. herregud vad mycket grejer som ska med!! Jaja. man får väl åka två vändor om inte annat, det är ju inte till skåne jag flyttar.

Anledningen till att vi åker imorgon istället är för att det ska bli snöstorm på torsdag och då är det inte så roligt att köra trailer.. Så vi tar de säkra före de osäkra o kör imorgon istället.

Nu ska jag upp till Ruben om en stund och rida och fixa iordning, gah det är rätt mycket att fixa... jaja. Måste fortsätta nu med packandet vi hörs senare.


       Dom här påsarna äger! Väldigt stora o rymliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0