kort inlägg..

tjingeling. Är jättetrött och ligger i sängen och bara väntar på att få sova men skriver ett kort inlägg iallafall för er intresserade :) 

Idag har det varit en bra men lång dag! Först red jag Lovely, så himla rolig, första gången ja red henne, supermysigt litet fuxsto! Sen red jag min favorit Van Morrison som bara var så himla grym idag. Han är så ball! Min bebbo. Efter det red jag Son of Chex som alltid är fin ;) 

I em åkte ja o Anna med unghästarna o löshoppade. Alla var superduktiga! Snart är det 3 års-test :) 

Vi hörs under morgondagen! Imorgon kommer jag till Stockholm :) Söndag kör ja ev Lorian till BRS och rider lite, haha kort info. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0