Helloha!

Det blev en snabbvisit till Stockholm idag. Har varit ledig nu på eftermiddagen. Kom precis hem från Nykvarn där jag ridit Lorian och haft lektion. Lorian var bra idag, men han har så mkt energi så jag undrar bara vart allt kommer ifrån!! Amanda och Casper var så duktiga idag :)

Idag har vi varit två man kort så det har varit lite stressigt. Men morgonen och allt gick bra. Vi hjälptes åt att göra iordning lite hästar till Mads. Sen red jag på Jimmy Choo för Mads, jag jobbar fortfarande med min sits så rider ibland helt utan stigbyglar för att få ner benet och hälen ännu mer. Idag blev det riktigt bra. Efter Jimmy red jag Van Morrison för Mads som var superduper fin idag. Han är stor och ligger efter i utbildning. Men han har fantastiska gångarter, kommer bli en riktigt bra häst.
Nu är jag hemma i Stockholm och ska bara duscha o käka middag sen åker ja tillbaka till Enköping ikväll. Jobbar imorgon igen.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0