Hejsan!

Idag är jag helt ledig, så himla skönt. Har nyligen gått upp och har precis ätit frukost. Vilket fantastiskt väder det verkar bli idag! Underbart!
Gårdagen jobbade jag bara förmiddag sen åkte jag ut till Lorian och red. Han kändes inte alls bra, han var väldigt stark och pigg. Gjorde miljoner med övergångar och tempoväxlingar. Sen hade jag lektion för Amanda och Casper, som har ridit SM i fälttävlan tillsammans. Det var jättekul, hon och sin syster ska börja rida för mig när jag kommer till Lorian. Hon ska rida idag med för jag ska ut och rida lorre någongång på eftermiddagen.
Nu tänkte jag åka en sväng till skärholmen. vi får se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0