Hej!

Idag har vi haft träningstävling på BRS. Lorian var jätteduktig, vi hade en del missar som drog ner rejält men han skötte sig väldigt bra, både jag och Marie (ägare) var väldigt nöjda. Han var fantastiskt fin på framridningen! Han har framtiden framför sig och jag känner mig lyckligt lottad som ska tävla och fortsätta utbilda lilla prinsen. Vi red ihop 61,66 %. Fick riktigt fin kritik av domaren så det kändes väldigt kul.

Är fortfarande hemma ska snart åka hem till Bålsta. Imorgon ska jag jobba första dagen för Mads Hendelowitz, ska bli jätteroligt.

Nä, nu ska jag sätta fart. Vi hörs!
KRAM

Kommentarer
Postat av: birgitta keskiaho

Grattis till en fin tävling !

Kul att de går bra.

vi väntar alltid på att din blogg ska komma.

Mommo

2011-04-03 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0