Hej igen!!

Nu var det flera dagar sen jag skrev, ledsen för det. Har haft fullt upp! Vi har haft tävlingar på SEQ och jag sitter som sekretariatansvarig. Det har gått upp o ner. Haha. Igår visste ja knappt vad jag hette för jag var så trött o virrig. Men allt har gått toppen ändå. Mads vann med Jimmy i onsdags, dom var så himlans duktiga! 

Idag har det varit en lång dag. Jag och Elsa har jobbat själva, sen Moa på förmiddagen också såklart. Först var det stallet på morgonen som vanligt sen frulle. Efter frullen red jag Doc Holiday, som jag ridit nu i 3 dagar, det har verkligen gått toppenbra, gillar hästen skarpt. Sen åkte jag direkt ut till andra gården. Där hade vi kund så vi visade Posche. Sen red jag Mc Queen, som var jääätteeduktig idag, när chefen kollade också, han var nöjd. Efter henne red jag Missoni som också var en pärla. Sen red jag ut Morris en sväng. Han fick åka till andra gården igen tills på måndag. När jag var klar med hästarna där så åkte jag tillbaka till Segersta igen.

Väl på segersta började jag fixa med eftermiddags fixet; mocka, fodra, putsa m.m. Sen red jag lektion för Vincente Rotger med Jazz Wine, väldigt intressant och lärorik lektion, "Zessan" var jättefin och gjorde ett superjobb, sen kom det ju såklart lite protester men det får man leva med :) Ska få rida för honom imorgon med tror jag, så jäklans roligt!!!! Efter de red jag Dsquared SEQ.

Tog kvällsfodringen också så det blev lite sent, längtar till på söndag då jag får åka hem en sväng. Tävlar måndag med Lorian. Dock har jag hunnit rida honom 1 gång den här veckan så vi får se hur detta ska sluta tyvärr menmen! Lorre kom hit i hm, när var det, onsdags och red för Mads med honom.
Nu måste jag sova, trött men jag mår så jäklans bra här. Jag älskar mitt jobb!!!!!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0