HEJ!

Nu var det några dagar sen sist. Har hunnit vara hemma i Stockholm, träffat vänner, tagit det lugnt och ridit Lorian. Han var superduper fin. Red på BRS i söndags. 

Idag har det varit en bra dag! Började med stalltjänst som vanligt med fodring, mockning och utsläpp. Sen började vi rida. Först red jag Jazz Wine som inte var på bästa humör idag haha. Hon är lite knepig ibland att rida ut på. Det slutade trots allt bra. Red en stund på utebanan också där hon var superfin! Efter henne red jag Lorenzo, som var ngt stark idag men blev fin. Efter Lorre red jag min lilla älsklings"Morris","VM" (Van Morrison). Red ut i skogen i de underbara vädret, fick ta det lite chill idag. Han tyckte det var jätteskönt. Han har varit superfin nu de senaste dagarna. Imorgon blir det att rida för Mads. Efter Morris red jag fram Kexet (Son of Chex) och Hit Master. När det var klart red jag Placido - "Sid". Han var helt fantastisk. Absolut en av mina favoriter. Han rör sig galet bra!!!!! Man får sån bra ridkänsla. :D Åh vad jag älskar mitt jobb!!!!!!!!!!!! haha. Någon är typ glad... Men det får man vara! :) 

Nu ikväll tog jag kvällsfodring så det blev lite senare men nu ligger ja i sängen och ska sova! Hoppas det är bra med alla och att ni får en trevlig påsk!  Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0