Härlig dag!!

Vilket underbart väder det har varit idag också! Har ridit i t-shirt tillomed.

Dagen började med stalltjänst som vanligt med fodring, mockning och utsläpp. Sen käkade vi frukost. Efter det började vi rida. Först ut så red jag Toxic, red ute och det var bara så mysigt. Efter det red jag Lorenzo som blev riktigt fin. Sen efter honom red jag min lilla favvo Van Morrison, bebis. Han är bara så grym. Han var så fin idag. Red ute på han också, stencool. När jag var klar med honom så käkade vi lunch och sen åkte jag och Rebecka ut till andra gården. Där red jag Missoni först, som också är min lilla favvo haha :) 3 åring som bara är så jäkla ball. Sen efter Missoni red jag Midrock som också var duktig. Sist ut var Posche. 

När vi var klara käkade jag & Rebecka middag och nu ligger jag duschad och klar i sängen så det blir läggdags i tid för en gångs skull! :) På Lördag kommer jag till Stockholm igen. På Söndag ska jag till frissan för klipp o slingning, lääängtar! 

Nä, nu ska jag sova. Vi hörs imorgon. 


Gammal bild på fina Jazz Wine, "Sessan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0