Gokväll!

Hann inte skriva någonting igår för jag gjorde annat helt enkelt. :) Igår var jag ledig hela dagen så jag tog en sovmorgon och hade det jättemysigt hemma. Umgicks med familjen. Åkte ut till Nykvarn och red Lorian, som var mycket bättre igår. Han var mycket mer lyhörd och lyssnade på mina hjälper. Inte bara sprang. Han var jättepigg men var riktigt fin bitvis. Men ibland ballar han ur.. haha. Amanda red lektion för mig också efter jag ridit.  På onsdag ska jag ut igen och rida sen ska Amanda rida för mig. 

Idag har dagen rullat på som vanligt. Dagen började med stalltjänst, fodring, mockning, utsläpp, frukost :)), ridning. Först red jag Jazz Wine "sessan" som bara blir bättre och bättre. Hon är väldigt speciell och svår men när man får henne med sig blir hon riktigt fin. Hon växer i mina ögon hela tiden! Efter henne red jag Van Morrison, han var superduktig idag. Hade riktigt bra tryck i traven, tjurade inte alls. Sen red jag Missoni, som var duktig han med, 3åring. Efter han red jag Mc Queen, också 3åring. Höll på o flyga av idag för hon blev rädd precis när jag hoppade upp. Men allt gick bra tillslut :) Allt kan hända med unghästar! Efter Queen så red jag Posche, 3 åring också.
Jag var en sväng inne i bålsta och solade, skönt som tusan, avkopplande. Hade med mig min lilla Rebecka också. Sen handlade vi lite på Maxi. Nu ligger jag i sängen och ska precis sova. Godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0