Estocolmo!

Idag har jag jobbat på som vanligt. Det har varit en tjej som provjobbat hos Jeanna som jag introducerat. Vi fixade på Segersta sen åkte vi direkt till Herfsta.

När jag var klar för dagen så åkte jag till Taxinge där "min" lilla vita prins, Lorian, bor. Det var ett jättetrevligt stall och hans matte, Marie, är ju också så himla trevlig! Jag red i ridhuset och han kändes väldigt bra, han var något tung i handen men blev bättre mot slutet. Red i min Childeric, så himla skönt att den passar på honom. Resan dit var dock inte fläckfri. Jag har aldrig kört från Segersta dit så det började med att jag missade en avfart mot Strängnäs och åkte typ 20 minuter in till Västerås. Lyckades tillslut vända lagligt, och inte göra en u-sväng på E20 som GP:sen ville... Sen var det bara att åka tillbaka till Strängnäs avfarten ;) Men jag kom fram tillslut!
Nu ikväll har jag bara suttit och pratat med mammsen och pappsen. Vi åt middag och bara tagit det lugnt. Imorgon åker jag tillbaka till Segersta och jobbar lite sen ska jag åka och rida Lorian. På söndag ska Lorian få vara med på träningstävlingen på brs, kan sluta hursom men det ska bli intressant att se hur han reagerar. Han är väldigt spänd kille och ljudkänslig som attan, tyvärr.
Nu ska jag gå och duscha och lägga mig i min alldeles egna sköna säng. Vi hörs imorgon.
Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0