Tidig morgon!

Hej, idag åkte jag upp tidigt till Ruben. Var i lilla ridhuset och red ett lättare pass. Gjorde mycket serpentiner, några skänkelvikningar, mest lösgörande övningar. Jag måste lägga upp en bra plan nu innan jag åker på TORSDAG! woww.. Det är inte långt kvar nu. Det känns bra nu att han är igång och fin så att vi kan göra bra ifrån oss! Imorgon ska han få vila, men beroende på hur jag mår dock så kanske det blir ett lättare pass haha. :)

Nu sitter jag här och äter frulle, ska åka upp till 12 o ta in älgis. Efter lunch åker jag och mammi till Skärholmen då jag ska byta ett par swarovski örhängen (som ja fick i julklapp) mamma hade köpt fel storlek. finns små och stora o jag ville ha dom stora såklart! haha.

Klockan 18 är det middag med 8 brudar sen kommer alla folk till kväller. Det ska bli så jäkla kul. :) All in!

Nu ska jag göra nå vettigt. Hejpa!



BJUDER PÅ DEN! GOTT NYTT ÅR!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0