Upplands Väsby

Hej, hoppas ni haft en bra dag! Jag har haft det kanon. Dagen började med lektion för Kerstin, han var superfin idag. Idag var han mycket mer ihop och mellan hjälperna, stadig och fin. Fick rida lite öppnor och skänkelvikningar i början. Sen tränade vi enkla byten och serpentinbågarna i galopp. Han var jätteduktig! Det var sista gången nu för Kerstin innan flytten så det var lite tråkigt men vi ses igen! Det är så himla viktigt att ha förtroende för sin tränare och det har jag verkligen med henne. Hon är bara bäst, ingen protest. haha.

Jag och Stina åkte till upplandsväsby idag till Sthlm Ridsport butiken, grymmaste butiken! Jag köpte ett par skydd, vita, fr NEW (New Equine Wear), beige Kingsland mössa och ett schabrak fr Childeric. Det fick räcka för den här gången ;)

Nu sitter jag här, imorgon är det nyår. Ska bränna till tullinge o sola en stund så man inte ser ut som en blekfis imorgon. Men först ska jag fixa gelé naglar på mig själv och göra silver manikyr! :) Tror jag är klar med outfiten till imorgon. Ska förresten till Älvsjö och fira de nya året med bla. Anna, ullis & Malin. Det kommer bli galet bra!

Här är bilder på mina inköp idag:

New Eguine wear, dressyrskydd. Fårskinn inuti. ganska dyra men riktigt bra kvalité.


Beige Kingslandmössa, Har nästan bara brunt/naturfärger i stallet så den passar perfekt!


/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0