kalla Sverige!

Nu får det fasiken bli varmare. Håller på o fryser ihjäääl. Står här på jobbet huttrandes omringad av värmefläktar, haha. Slutar vid 17.15 så det är inte så jättelångt kvar.

Idag blev det en trevlig lunch med Stina & Marcus på Story hotell. Åt en god hälsosallad med handskalade räkor + röd quinoa, rekommenderas starkt!

Nu kom jag precis hem, hade sparat inlägget i utkast. Är förbannad för att pendeltåghelvetena är försenade dag in o dag ut och det blir ALDRIG någon förbättring? Vad är det som händer liksom? Att sitta på ett f*cking pendeltåg i 1,5 h utan o veta varför sossekonteinern inte rullar är inte kul. växelfel? aa ok, byt växlar då. haha förlåt men det är så irriterande. Men nu är jag hemma iallafall, har hunnit äta middag, och ska nu har jag bara en slapparkväll framför mig. Ruben får vila idag. Rubens skötare har varit där på dagen och fixat och sen har även mamma varit där så känner inte att det är någon panik att åka upp även fast ja gärna vill säga hej till prinsen.

Har flera roliga alternativ till nyår nu men vi får se vad det blir, måste ju fixa ny klänning också! Försöker få tag på min bästa vän Denise men hon dissar mig och svarar, haha. på tal om inget liksom.

Imorgon ska jag strosa lite på stan och köpa lite grejer, blandannat lite julklappar som inte är klara. Nu ska jag som sagt ta en kopp kaffe o bara njuta lite. Vi hörs senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0