Jobbet

Halloj,

Sitter på jobbet nu och har snart lunch. Jag jobbar som sagt på SEB inne på Stureplan om någon har missat det ( men inte så länge till då!!) Jag och min trevliga kollega ska in i sturegallerian och kolla lite. Har inte köpt klart alla julklappar än och det är julafton på fre så det börjar ju bli brådis. Vart ska ni göra i jul? Ska ni göra nå trevligt? Jag ska ut till landet med släkten och bara mysa. Åh vad jag längtar. Det är alltid så skönt att komma ut på landet, ta det lugnt, äta god mat och vara med sin älskade familj.

Har lite beslutsångest vad jag ska göra med Rubbe idag, om han ska få vila eller vad han ska få göra. Han gick ju hårt och riktigt bra igår, men samtidigt så vaccineras han på tisdag och då ska han få vila 2 dagar. Så det blir nog att ja åker upp o rider sent ikväll vid 21 iallafall.

Har börjat skriva packlista och inköpslista, haha bara 3 veckor tills jag och Ruben flyttar till SEQ!! (Segersta Equestrian) wihaaaaa.

Vi hörs senare idag, ha en trevlig dag!



Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0