HEEEEEEEEEEJ

Fan vad bra det gick för mig att blogga!? eller inte. Nä men har mycket i huvudet nu....

Idag var min sista dag på banken för ett tag kan man säga, det känns bra. Nu har jag bara en sak att koncentrera mig på, och det är jag och hästen för en period framöver.  Nilli min fina vän och kollega gav mig en jättesöt avskedspresent, en liten kopp där de står I<3shopping, hahaha. Våra konversationer handlar mestadels om de nämligen och passar in på mig rätt så bra. Finafina du, tack kommer sakna dig vännen!

Nu kom jag precis hem och ska slänga i mig lite middag och snart bege mig upp till Ruben som vill ridas! Idag blir det lösgörande arbete, imorgon och torsdag blir det träning för bästa Kerstin Dahlberg. Imorgon ska min duktiga skötare och fota oss lite på träningen så jag får lite fina nya bilder!

Imorgon ska jag till frisören också, återkommer om resultat, blir en salong som ligger vid jobbet, stureplan. Ska bli ljusare, lite cendré färgat- blond. haha fullt uppp...

Hoppas alla haft en bra jul och god fortsättning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer bli bättre med bloggandet looovar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0