GODMORGON PÅ ER

Sitter och dricker morgonkaffet och bara tar det lugnt. Så jävla skönt. Vid den här tiden brukar jag sitta på jobbet.. Nu ska jag strax åka upp till fina Rubbe, vi ska vara duktiga idag för Kerstin! Han har blivit skodd nu på morgonen också.

Har beställt massa fina grejer från Eskadron, spännandeee,sen väntar jag nu på mina svarta Candela (Pikeur). Imorgon ska jag och mammsen åka till sthlms ridsport som ligger i Upplands väsby, GRYM butik alla som inte varit där. Har ett stort utbud med alla bra märken! Måste inhandla lite fina grejer innan flytten ju ;)

Shit det här blev skitkonstigt inlägg men måste dra nu för hästen står o stampar.... haha.

Vi hörs! Puss


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad fin sidan blev :)

2010-12-29 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0