Äntligen hemma!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag, kom hem ganska sent idag då det var en del förseningar me pendeltåget. Har varit riktigt trött idag, hade ju tänkt rida ordentligt men det blev en mysig skritt i snön istället. Det tyckte Ruben var mycket roligare, till och med barbacka. Jag var riktigt modig då min häst ibland leker hingst, så jag vet inte alltid var jag har han. Men han var såå duktig och tyckte det var riktigt skönt.  Det gjorde inte så jättemycket att han tog det lugnt idag eftersom det är vaccinering imorgon, det är ju inge bra om man rider hårt o sen bara pang ska han stå i 2-3 dar. Jag kör igång igen efter julafton. Han måste ju vara fit for fight när jag kommer till Jeanna första veckan i Januari! JUSTE jag har köpt bil wiiieee. En Peugeot 206. Får den på onsdag, helt fucking amazing. Det går bra nu!!!!!!!!!!!!

Imorgon blir det jobb som gäller. Stina har kommit tillbaka på jobbet och har saknat henne såååå, hon har studerat och varit borta ett tag. Nu är det jag som istället ska på äventyr. Vi ska ev styra nå gött till nyår men vi får se. Jag har ju som sagt en del att förbereda så jag har lite svårt att koncentrera mig på en sak.

Nu sitter jag här med datorn i knäet framför brasan med en ansiktsmask, det låter väl bra skönt vava :) Imorgon har jag lite andra ärenden som ska fixas, ska ev förbi hästbiten en sväng också och beställa hem ett par svarta Pikeur Candela, bästa ridbyxorna ever. Har bara i den modellen, jag rekommenderar dom verkligen.

Haha eftersom många bloggar kör med "dagens outfit", vad sägs som att jag ska köra en "dagens outfit i stallet+ Rubens"? haha skämt o sido.
Nä, idag ska jag försöka hinna somna i tid så det är dags att sätta fart och hänga fram kläder till morgondagen.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0